Značka Schwartau je pre vás na trhu už viac ako 100 rokov.

1899

Bratia Paul a Otto Fromma založili prvú továreň v mestečku Bad Schwartau už v roku 1899, výrobe džemov sa však začali poriadne venovať až od roku 1907. Od tej doby sa spoločnosť zameriava na výrobu vysoko kvalitných výrobkov z ovocia.

Vďaka veľkému záujmu na trhu boli prikupované ďalšie firmy a v roku 1927 boli Schwartauer Honigwerke und Zuckerraffinerie AG, Lübecker Marzipan-und-Backmassenfabrik a Lübecker Pralinen-und-Konfitürenfabrik zjednotené pod názvom Schwartauer Werke AG.

1924

1927

Práve tu má svoj pôvod aj logo značky Schwartau, ktoré v roku 1924 navrhol umelec Alfred Mahlau a je inšpirované siluetou mesta Lübeck ležiaceho v tesnom susedstve Bad Schwartau. Sedem veží vyobrazených v logu pochádza z piatich kostolov a dodnes pripomína pevnú tradíciu značky.

Ako výrobca s viac ako storočnou tradíciou si tiež uvedomujeme svoju ekologickú zodpovednosť. Sme presvedčení, že môžeme byť úspešní a poskytovať vám skvelú kvalitu a zároveň udržiavať ekonomické, ekologické aj sociálne aspekty v harmónii. Tento cieľ máme na mysli každý deň.

Dnes

Schwartau hodnoty

Ako výrobca s viac ako storočnou tradíciou si tiež uvedomujeme svoju ekologickú zodpovednosť. Sme presvedčení, že môžeme byť úspešní a poskytovať vám skvelú kvalitu a zároveň udržiavať ekonomické, ekologické aj sociálne aspekty v harmónii. Tento cieľ máme na mysli každý deň.

Zaručujeme najvyššiu kvalitu z prírody

Vašu dôveru si ohromne vážime a každý deň nás ženie dopredu. Vždy dbáme na najvyššie štandardy produktov Schwartau. Chceme vám dopriať výrobky v čo najprirodzenejšej podobe.

V každom našom výrobku nájdete len tie najlepšie a najčerstvejšie dostupné prírodné ingrediencie. Prírodu rešpektujeme, preto z nej suroviny získavame pomocou šetrných výrobných procesov.

Chceme vám dať to najlepšie

Myslíme na zdravie a zodpovednosť

Udržateľnosť v našich činoch zohľadňujeme neustále. Znamená pre nás holistické myslenie. Za každých okolností sa dlhodobo správame zodpovedne voči našim zákazníkom, zamestnancom, dodávateľom i životnému prostrediu. Stále strážime najvyššie štandardy kvality.

Pokiaľ ide o bezpečnosť potravín, nikdy neustupujeme. Dlhodobo sa riadime našou misiou „Naozaj dobre vyrobené“ a snažíme sa o udržateľný rast.

Nerobíme kompromisy

Výrobky strážime od A do Z

Nezameriavame sa len na vlastné výrobné procesy, ale na celú cestu výrobku. Na našich dodávateľov máme prísne požiadavky a stále viac sa spoliehame na udržateľne vyrábané suroviny. Zdroje surovín sa snažíme mať čo najbližšie k výrobe.

Prvým krokom to všetko začína a my za tie roky už dobre vieme, že kvalitu a chuť našich produktov ovplyvňuje najmä pôvod, výber a šetrnosť spracovania surovín. Preto všetky ingrediencie (a tiež obalové materiály) obstarávame čo najbližšie k našej výrobe. S podielom 30 % spracovávame viac čerstvého ovocia z Nemecka, než ktorýkoľvek iný nemecký výrobca džemov.

Prečo sú naše výrobky tak dobré?

V posledných niekoľkých rokoch sme systematicky rozširovali priamy nákup ovocia od poľnohospodárov a poľnohospodárskych družstiev a sme pyšní na to, že sa to darí – len v Nemecku sme v roku 2016 pracovali s 16 čestnými farmármi. Čerstvo zozbierané ovocie sa rýchlo prepraví do Bad Schwartau a okamžite sa spracuje.

Nezávadnosť a vysoká kvalita našich výrobkov je pre nás kľúčová. Naši zamestnanci, ktorí na kvalitu dohliadajú, sprevádzajú výrobu produktov od prvotného prevzatia surovín, cez výrobu až po finálnu ochutnávku. Vyškolení odborníci vykonávajú senzorické a laboratórne testy. Dbáme na to, aby sme spĺňali všetky prísne testovacie kritériá dané certifikačnými štandardmi.

Dbáme na bezpečnosť

S našimi dodávateľmi máme veľmi úzke vzťahy, založené na vzájomnej dôvere. Takmer každý obchodný vzťah je založený na Kódexe správania spoločnosti Schwartauer Werke a každý dodávateľ bol pred začiatkom spolupráce posúdený v súlade s našimi pokynmi pre verejné obstarávanie.

Vzťahy s dodávateľmi sú pre nás dôležité

S pomocou nástroja SEDEX (Supplier Ethical Data Exchange) priebežne kontrolujeme etickú aj sociálnu udržateľnosť našich dodávateľov. V roku 2016 sme evidovali 90 % z našich cca 500 dodávateľov a kontrolovali ich pracovné podmienky, sociálne a environmentálne štandardy a obchodné praktiky.